Kampanya ve İndirim Haberleri

World kart internet alışveriş kampanyası 150 TL hediye 23 Mart – 5 Nisan 2020

  • 23 Mart 2020
World kart internet alışveriş kampanyası 150 TL hediye 23 Mart – 5 Nisan 2020

Yapı kredi world kart internet alışveriş kampanyası kapsamında seçili e-ticaret sitelerinden tek seferde yapacağınız 1500 TL ve üzeri alışverişlerde 150 TL değerinde world puan hediye edilecektir. Kampanyaya dahil siteleri aşağıda inceleyebilirsiniz. World mobil uygulaması üzerinden 23 Mart – 5 Nisan 2020 tarihleri arasında kampanyaya katılabilirsiniz.

Kazanılan puanlar 9 Nisan – 21 Nisan 2020 tarihleri arasında kullanılabilecektir.

Kampanyaya dahil seçili markalar ve seçili e ticaret siteleri

  • ereyon.com
  • gittigidiyor.com
  • hepsiburada.com
  • incehesap.com
  • mediamarkt.com.tr
  • n11.com
  • epttavm.com
  • sanalmazaga.com.tr
  • teknosa.com
  • trendyol.com
  • vatanbilgisayar.com
  • casper.com.tr
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 52 YORUM
  1. Mustafa dedi ki:

    Sarıkız olur mu ki?

  2. Anonim dedi ki:

    var mı deneyen?

  3. Kursat dedi ki:

    GittiGidiyor ve n11 olmaz

  4. Nesrin Özkaya dedi ki:

    Kampanya kayboldu arkadaşlar

  5. Kursat dedi ki:

    Kampanya var Trendyol olurmi

  6. Kursat dedi ki:

    Arkadaşlar Trendyol denedim olumlu

  7. Vc dedi ki:

    Trentyol olumlu

  8. Fatih dedi ki:

    Kürşat kardeşim sarıkız mı denedin olumlu oldu.

  9. djyavuz dedi ki:

    İncehesap. Com 75 tl world puan veriyor 150 +75 =225 tl combo oluyor…

    İncehesap kamp katılanlar nisan ayının ilk gününü beklesinler world gittigidiyor dönerse çok iyi olur….

  10. Srsr dedi ki:

    Kampanya world mobil de şuan sisteme girdi

  11. Bilinmiyo dedi ki:

    Sadece bilgisayar mı yoksa herşey dahilmi

  12. Nesrin Özkaya dedi ki:

    Bu sitelerden yapılacak harcamalar.

  13. Anonim dedi ki:

    sadece bilgisayar yazıyor trendyol olumlu yazan arkadaşlar bilgisayar mı aldılar acil cevap lütfen kampanyada bilgisayar alışverişine diyor çünkü

  14. Adanalı dedi ki:

    Slm altın alsam olurmu birde ne alıp satmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim tşk ederim

  15. Nesrin Özkaya dedi ki:

    Arkadaşlar bu sitelerde bilgisayar kategori ayrımı yok, banka bilgisayardan kasıt olarak sitelerin genel satış kategorisi olarak yazmış.

  16. Anonim dedi ki:

    o halde nesrin hanım hangi sitelerden sarı kız olumlu olur sizce şimdiden teşekkürler

  17. Bilinmiyo dedi ki:

    Ben bankaya sordum bize o siteden aldığınız ürünün sektör bilgisi geliyor dedi. Mesela n11 de telekominasyon olması lazım dedi.

  18. djyavuz dedi ki:

    Trendyol çeyrek altın 2020 592 TL biraz bekleyin 5 nisan kadar süre var….

  19. ÖZCAN dedi ki:

    Trendyoldan 3 adet çeyrek aldım world mobilde olumlu oldu

  20. Nesrin Özkaya dedi ki:

    Arkadaşlar bankaya sektör bilgisi gitmez kesinlikle. Sitelerde bankalara ait sanal posların sektör çeşitleri vardır. Bazı siteler elektronik, bazıları bilgisayar vs. geçer. Genelde sarı kız için ayrı pos kullanılır ama birçok site elektronik posuyla sarı satışı yapar. Zaten birçok kampanyada sarı alıp puan kazanılır. N11 üzerinden kombi alıp 150 kazanan üyemiz mevcut. Ayrıca sarıda puan veren siteler mevcut. Yorumlarda zaten üyelerin tecrübeleri mevcut.Benim tecrübem hepsiburada üzerinde her şey geçerli.Bonus olarak yazayım İncehesap 75 ile kombo yapılabiliyor.

  21. Anonim dedi ki:

    Sarikizda olumlu yanıt alan paylassin arkadaslar

  22. uA dedi ki:

    Puan iyide,bir sarıkızda ,kuyumcu ile site arasında 50-60 tl fark var.Min 3 sarikiz alınması gerekli. Yaklaşık 1750 tl de,150 tl lik worldpuan varıyor…

  23. Emre dedi ki:

    Trendyolda sarkı kız geçerli mi arkadaşlar?

  24. Efe dedi ki:

    Trendyol olumlu arkadaslar

  25. Anonim dedi ki:

    TRENDYOL TUĞRULDA OLUMLU

  26. Anonim dedi ki:

    arkadaşlar al satcı arkadaslar bir kuyumcuya gıdınde fıyat alın kımse altın almıyor alanda normalın cok altında alıyor bilginize ödemesi yakın olan dıkkat etsın

  27. Bilinmiyo dedi ki:

    Arkadaşlar altın alan yok diyorsunuz da piyasada altın kalmadı. 15 gün de yok üretim. Trendyoldan alan arkadaş uygulamada kazandınız diyor mu. Ben bankaya sorduğumda firma bize sektörünü bildiriyor dedi .o yüzden kritik bence bu sarı olayı

  28. Anonim dedi ki:

    Arayin bankayı ondan sonra yüklenmiyor diye gezin

  29. Anonim dedi ki:

    kuveytt gişeden veren olursa paylaşırmı buradan hangi şube olduğunu ist and.yakası için

  30. Emre dedi ki:

    Daha fazla sarı kız almak adına 3 kart ile aldım puanlar başarılı ancak gelen puanları nakte dönüştürmek istiyorum. Altungold da malesef olmuyor başka bir alternatif var mı?

  31. Anonim dedi ki:

    kampanya şartlarını okudum da, kuyum hariç demiyor ki zaten. bu durumda belirlenen sitelerden ne alırsanız alın, puan kazanacaksınızdır zaten.

  32. Semih dedi ki:

    Hepsi burada dan bilgisayar harici deneyen var mi? World minimdeki sayaç atmıyor?

  33. Mustafa dedi ki:

    Trendyoldan aldim 3 çeyrek play kart ile, 150+10 puan kazandım.

  34. Emre dedi ki:

    World puanı nerede kullanabilirim? Nakite çevirmek istiyorum.

  35. ab öz dedi ki:

    vakıfbank world yok

  36. Anonim dedi ki:

    yuzdey 4 komisyon ile param aktar

  37. Yeşimm dedi ki:

    Yapı kredi Bankomat kart ile olur mu bu kampanya nesrın hn

  38. Yeşim dedi ki:

    Yapıkredi world kartım yok…bankomat kart ile olur mu bu kampanya nesrın hn.yardmcı olurmusunz

  39. Emre dedi ki:

    world puanı parama aktamıyorsun ki, world harici kart puanları oluyor sadece

  40. Nesrin Özkaya dedi ki:

    Yeşim hanım olmaz, world mobilden katılamıyorsanız olmaz.

  41. Yeşim dedi ki:

    Nesrın hn katılım sagladım ama worl kredi kartım yok.bankomat kart ile olır mu kampanya

  42. Anonim dedi ki:

    TL card’lar da kampanyaya dahildir Yeşim hanım. kampanya katılımını world mobilden yaptıysanız puan kazanırsınız.

  43. Emre dedi ki:

    Parama world puan nasıl aktarılıyor bilen var mı

  44. Kahraman29 dedi ki:

    Trendyol da sarıkız uygun arkadaşlar. Ama sarıkız fiyatlarını çok yüksek tuttukları için bı anlamı kalmadı. Yani aldığıma pişman oldum.

  45. djyavuz dedi ki:

    Gittigidiyor 75 +

  46. AbdllhY dedi ki:

    sn djyavuz sarıkız mı?

  47. djyavuz dedi ki:

    Gittigidiyor world +75 puan + 150 internet ( yapmayan için) 225₺ world puan

  48. F.K. dedi ki:

    Selam Nesrin hanım
    Market ve Online Market Alışverişlerinize 50 TL MaxiPuan!

  49. Nesrin Özkaya dedi ki:

    F.K. haber için teşekkürler yayınladık.

  50. AbdllhY dedi ki:

    sn djyavuz 75+150 mantığını anladım anladımda sizin harcama sarıkız mı idi?

  51. djyavuz dedi ki:

    Bonus kredi kartı gittigidiyor tugrul sarıkız puan veriyor
    world kart sarıkız gittigidiyor veriyor mu bilmiyorum denemedim…

  52. mami dedi ki:

    puanım yüklenmedi neden acaba

BİR YORUM YAZ